Okei, oon kauheen huono kirjoittamaan lyhyesti. Vannoin ja vakuutin jo itselleni, että sepustelen viikonlopusta vasta huomenna, kun mulla on täysin suunnittelematon vapaapäivä ties kuinka pitkään aikaan. Mutta tässähän sitä taas istua napotan. :D Jos mä nyt ihan vain muutaman sanan.. Oon ihan parantumaton, vaan minkäs teet. ;) Mulla ois ihan hullun paljon kaikkee juttuja, joita haluisin jakaa menneistä päivistä. Treeneistä, valmennuksen puolivälin tuloksista, eilisestä joogakokeilusta ja elosta ylipäätään. Vaan tääkin päivä meni semmosella hopulla, et kerkisin töiden jälkeen vain hätäiseen käväseen kotosalla heittämässä vähän evästä naamaan ja sit pitikin jo lähteä Jyrmyn hallituksen kokoukseen, josta kotiuduin vasta noin tunti sitten. Lepoviikko valmennuksesta ei mun kohdalla suinkaan aina tarkoita lepoviikkoa muista menoista. Ehkäpä just päinvastoin.. Mut koska oon myös maalaisjärjellä varustettu mimmi ja huomenna on aikainen herätys aamulenkille, niin taidan tosiaan käyttää huomisen illan kaiken kerrottavan purkamiseen ja laittaa tähän saatteeksi vain yhden Teemun filtteröimän pullistelumuutoskuvan eilisistä puolivälin mittauksista ja kuvailuista. Näistä ja muista lisää sit huomenissa. :)

received_977617175653868.jpg