Maanantaissa ollaan tuasiinsa. Viikonloppu oli ja meni ja täysillä painetaan taas. Sormet ois kovasti syyhynny kirjoitushommiin jo viikonlopun aikana, mutta katsoin parhaaksi kuitenkin malttaa mieleni alkuviikkoon saakka ja napsutella vasta nyt juttuloista eetteriin. :)

Perjantaina ajelin siis töiden jälkeen suoraan Tampereelle. Olin pakannut kaiken valmiiksi, niin ei onneks tarvinnu enää Muuramesta ajella takas Jyväskylään ottamaan vauhtia, vaan pääsin suoraan liikenteeseen. Meillä oli puhe Teemun ja Jernan kanssa mennä suoraan salille, kun mä oon tullu. Siksipä ajoitin päivän syöpöttelytkin niin, että juuri ennen töistä lähtöä nassutin ateria kolmosen ja pari tuntia myöhemmin siitä oltiin jo otettu Jerna kyytiin ja ajeltu WFC:lle Tampellaan treenaamaan. Mulla treenivuorossa oli reidet ja pohkeet. Kyllä täytyy sanoa, että on ohjelmassa ytyä! Vielä näin kolmenkin päivän päästä perjantaista koivissa kuuluu, et on tullu tehtyä ja kunnolla. Taas oli ohjelmassa uusia liikkeitä. Hackissa tein leveetä kyykkyä ja bulgarialainen kyykky varsinkin koetteli koipia ihan kunnolla! Hyvä draivi oli tehdä. :) Iltaan ei treenin jälkeen juuri muuta mahtunukaan, kun jo nukkumatti kutsui koisimaan.

Lauantaille ohjelmassa oli kauppareissu, viikon viimeinen salitreeni ja leffa. Meillä on Teemun kanssa uskomaton kyky saada ängettyä viikonlopun "rentoon" ohjelmaan aina ihan hulluna sälää. :D Onneks ainakin meistä toinen (enkä nyt paljasta kumpi ;D) on organisoimisen mestari (omasta mielestään), joten nätisti kaikki menot saatiinkin päivään mahtumaan. Haettiin Teemun kaveri Anna kyytiin puolenpäivän jälkeen ja käytiin Prismassa ostelemassa tarvittavia ruokatarpeita. Oltiin otettu ateria kolmoset mukaan, jotka sit käytiin syömässä Annalla ja sieltä suunnattiin suoraan leffaan.

20160213_141324_HDR.jpg 

Käytiin katsomassa valmennuksen kärsimysteemaan (:D) sopiva The Revenant, kun sitä oli meillä hehkutettu sen verran paljon. Eikä suotta! Kyllä tykkäsin ja samoilla linjoilla tais Teemukin olla, vaikka sitä epäsovinnaisesti naurattikin epäsopivissa kohdissa leffaa. Meillä kun on kohtalaisen paljon toisistaan poikkeavat leffamaut. Teemu tykkää actionista ja turhat dialogit kuulemma vain pilaa leffanautinnon. ;) Ja mä kuulemma innostun sellaisista leffoista, joissa ryömitään, kärsitään, paetaan ja ennen kaikkea puhutaan ihan liikaa. :D Noooo, ehkä se ei oo kuitenkaan ihan noin mustavalkoista. Reilu kaks ja puol tuntia kului nopsaan leffassa, vaikka leffaeväät loistikin poissaolollaan. Perinteenä kun on ollut Teemulla se 5,5 litran popparisammio ja ämpärillinen pepsi maxia ja mulla hiukan maltillisemmin joko pienemmät popparit tai viime aikoina ennen valmennusta pähkinöitä tai jerkyä. Tällä kertaa mentiin vissyllä ja zero colalla, eikä ollu hätää.

Meijän leffassa napottamisen aikana Jerna oli kerinny kampeamaan itsensä jo Tampellaan. Sinne myökiin ajeltiin sit perästä. Mä oon aikaisemmin käyttäny treenilaturina Fastin Shockia, mut tällä kertaa kokeilussa oli Horse Power-niminen laturi, jota oon kerran aiemminkin käyttäny. Se maistuu yllättävän hyvälle ja jälkimakuna suuhun jää polttelemaan chili. Veikeää kamaa. :)

532075034102r_2.jpg

Tulipas pieni kuva purkista, mut ei se mitään. Mulla toimii toi aine kyllä tosi hyvin. Heti alkaa mukava kihelmöinti huulissa ja jo ekassa sarjassa veri pamahtaa treenattavalle alueelle. Viikon neljäntenä treeninä mulla oli oikein kunnon säläpäivä! Ojentaja, hauis, rinta ja vatsat. Aika paljon oli tekemistä, kun aiemmin oon tottunu treenaamaan kädet omana päivänään ja rinnan omana. Muutenkin ekan viikon treenit on ollu tosi jännät, kun kaikkien lihasryhmien treenit on aloitettu eristävällä liikkeellä, jota on tehty pitempi sarja ja vasta sen perään on siirrytty massaliikkeeseen. Toimiva konsti kyllä! Oli pakko ottaa kuva mun hupaisasta naamasta ja ojentajasta, kun olin tehny yhden sarjan pushdownia. Kunnon punoitus naamassa, mut onneks myös treenattavalla alueella! :)

20160213_174333~2~2.jpg

Muistan edelleen, kun ekan kerran reagoin treenilaturiin tolla tavalla. Olin vasta tilannut Fitnesstukusta Mutantin laturia ja näppäränä tyttönä tietysti vedin heti maksimiannoksella. Noooo, olin töistä ajelemassa salille ja ihmettelin, kun niveliä alko jännästi kutittaa. Kaikki nivelten kohdat, rystyset ja naama meni ihan punaisen kirjaviks ja selkä ja käsivarret oikein hehku kuumina. Vähän kyllä hirvitti, kun en tienny, et niin voi käydä ja et se menee omia aikojaan ohitse. Otin muutaman kuvan ja puolihädissäni lähetin ne Teemulle ja konsultoin sitä asiasta. Sain sit mielenrauhan sielulleni ja päätin lähteä pumppaamaan rautaa, vaikka olinkin tuhkarokkoisen näköinen. :D :D Muutaman mielestäni liian pitkän katseen sain osakseni, mutta treeni kulki hyvin ja se oli pääasia. :)

received_960811614001091~2.jpg

received_960811647334421~2.jpg

received_960811540667765~2.jpg

Hauiskääntöä suoralla tangolla massaliikkeenä.

Tämän ohjelman tekemiseen meni kyllä aikaa! Olihan siinä tekemistä, mutta osa tais mennä kyllä tarinointiin sarjojen välissä. Oon tottunu treenaamaan pääasiassa aina yksin ja treeniseura voi aiheuttaa äkillistä puheripuliutta. :)

Penkin jälkeen tuuttasin vielä vatsoja taljassa. Voin kertoa, että kolme sarjaa niitä väännettyäni olin kohtalaisen valmis.

received_960811907334395~2.jpg

Palkkari tuli tarpeeseen. Samoin ruoka ja hyvät yöunet. Käytiin vielä kotia tultua läpi tulevan kakkosviikon ohjelmia ja ruokavaliota. Meille oli ihan selvää, että jatketaan valmennusta neljän sijaan viidellä viikottaisella salitreenikerralla. Vaikka kerrat lisääntyykin, niin jaottelu vaihtuu hiukan ja on ehkä helpompi keskittyä paremmin eri lihasryhmiin, kun ne on useammalle treenikerralle ripoteltuina. Aamulenkkien määrä tulee pysymään samana ja ruokavalioonkin tuli vain pieniä viilauksia. Aamupuuro pieneni vähän ja piltti hävis ruokavaliosta. Hyvin on energiaa riittänyt ja meno on maistunut. Asiaa viikonlopusta ja elämän menosta muutenkin tuntuu olevan mulla niin paljon (ylläri? not really!), että päätin jakaa viikonlopun mietteet kahteen eri postaukseen. Nyt kutsuu sauna ja astialle palataan huomenna siis taas. :)